Aktualnie trwają prace nad naszą nową stroną internetową. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej zaprezentować Ci efekty naszej pracy.
Zapraszamy Cię do śledzenia nas w mediach społecznościowych, abyś był/a na bieżąco z najnowszymi informacjami.
FacebookJeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się do nas napisać lub zadzwonić.
kontakt@keulen.com.pl +48 505 894 355.Do zobaczenia wkrótce! Zespół Van Keulen Polska
Klienci sklepów spożywczych chętnie sprawdzają nowo otwarte sklepy w swojej okolicy. Dlaczego? Wszyscy lubimy nowości, lubimy robić zakupy w miejscach estetycznie zaaranżowanych, czystych i eleganckich - w takich przestrzeniach czujemy się lepiej. Jeżeli więc Twój sklep nadal posiada wystrój i wyposażenie z lat 90’ to spadek ilości klientów jest zjawiskiem, w tym przypadku, naturalnym. Wybierają oni teraz nowoczesne sklepy Twojej konkurencji. Ale możesz to zmienić!
Remodeling to nie tylko zmiana wyglądu, ale też korekta sklepowego układu. Współczesne czasy wymagają nowoczesnych rozwiązań. Klient musi mieć możliwość łatwo i szybko zapoznać się z asortymentem oraz bez problemu odszukać interesujące go produkty. Kluczowym zadaniem jest wyraźne oznakowanie działów oraz intuicyjny rozkład podstawowych punktów sklepu, np. kasa, kosze zakupowe, monopol, warzywa, czytnik cen.
Odpowiednie rozmieszczenie regałów i ekspozycji tworzy tzw. “ścieżkę klienta”, która zachęca do poznania całego asortymentu sklepu, niejako prezentując towary, które mogą być jeszcze klientowi potrzebne. Bliskie rozmieszczenie produktów komplementarnych kreuje nowe zamiary zakupowe klienta, wyprzedzają jego myśli.
Klient czuje się również dobrze w sklepie, w którym może swobodnie obejrzeć produkt. Regały Van Keulen Polska w maksymalny sposób eksponują towar, same pozostając w cieniu - tworzą solidną podstawę. Lustra, podświetlane regały, przezroczyste fronty - to wszystko wpływa na pozytywny odbiór klientów. Siatkowe półki dodatkowo potęgują wrażenie pełnych półek i pozwalają dostrzec więcej produktów.
Nowoczesne i funkcjonalnie przemyślane sklepy przyciągają nowych klientów. Miłe doświadczenie zakupowe buduje lojalność konsumenta i przywiązanie do marki.